joi, 15 octombrie 2009

Supa crema de linte


Cat timp am fost in Turcia am mancat de cate ori am avut ocazia supa de linte. Mi s-a parut delicioasa, iar acum am incercat s-o gatesc si eu acasa respectand retetea Elenei, o fata care locuieste acolo.
  • 250 g linte (verde sau rosie, eu am folosit verde)
  • 1 ceapa
  • 1 morcov
  • ulei de masline
  • 1 l apa
  • 1 lingura faina
  • sare
Cu o seara inainte lintea se pune intr-un castron cu apa.
Ceapa tocata marunt se pune la calit in uleiul de masline. Cand capata culoare se adauga lingura de faina si se stinge cu apa, amestecand continuu. Se adauga lintea si morcovul taiat feliute. Se lasa sa fiarba la foc mic pana cand lintea si morcovul se zdrobesc usor. Se sareaza, se lasa sa se raceasca si tot amestecul se trece prin blender. Se serveste cu lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu