marți, 25 mai 2010

Ciorba de perisoare

  • 800 g carne de porc tocata
  • 1,5 l zeama de varza
  • 1,5 l apa
  • 2 oua
  • 2 linguri boia dulce
  • 2 linguri bulion
  • 2 cepe
  • 1 lingura suc de rosii
  • 70 g orez
  • 1 morcov
  • 1 ardei
  • patrunjel
  • sare
Se amesteca zeama de varza cu apa si se pun la fiert (cantitatile pe care le-am scris nu sunt obligatorii, puneti apa in functie de cat de sarata este zeama de varza). Tocam ceapa, ardeiul si morcovul si le punem la fiert alaturi de orez.
Amestecam carnea tocata cu cele 2 oua, bulionul si boiaua.

Incepem sa formam perisoarele, trecand mana prin apa rece, pentru a le modela fara sa se lipeasca de degete.

Dupa ce s-a fiert orezul adaugam pasta de rosii si incepem sa punem perisoarele. Le mai lasam sa fiarba cateva minute dupa ce incep sa se ridice. Adaugam patrunjelul tocat.
Ciorba se serveste cu ardei iute si smantana.

2 comentarii:

  1. mi-ai facut o pofta de nu pot sa-ti zic, este una dintre preferatele mele :-) poate pun si eu mana, ar fi cazul :-P pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup si eu, Randu! Spor la treaba, inceputul e mai greu :P

    RăspundețiȘtergere