miercuri, 27 februarie 2013

Mere surpriza


Si merele ne fac surprize si apar pe platou drept suport pentru pastele cu fructe de mare :)
  • 7 mere maricele
  • paste scurte - eu am folosit 2 feluri
  • o portie fructe de mare
  • 2 cutii de ton
  • cateva boabe de mazare
  • ulei de masline
  • sare
  • piper 
  • crema dulce de otet balsamic

Preparati pastele cu fructele de mare in propriul stil - eu am fiert fructele de mare separat de paste, iar dupa ce s-au racit le-am amestecat. Am adaugat si cele 2 cutii de ton in suc propriu, ulei de masline, sare si piper. Mazarea am folosit-o doar pentru a da culoare preparatului.
Se scobesc merele cu o lingurita si se umplu cu paste. Pe margine punem crema dulce de otet balsamic, apoi capacul. In locul coditei marului punem un bob de mazare si apoi din nou crema de otet.
Simplu, gustos si original,
A.

Un comentariu: